من سالها تلاش کردم تا به مراقبه بچسبم. در سال 2020 نتیجه داد.



من وقت کافی را در جستجوی صلح صرف کردم تا بدانم که درصد خوبی از ما مراقبین معمولاً دیوانه هستیم. ما از هر زاویه ای کار می کنیم تا لحظه های تأخیر را استخراج کنیم. قبل از اینکه دستورات خانه ماندن را دنبال کنم ، اگر دیر به یوگا می رفتم ، آسمان مجبور شد وقتی در بشکه ای در بلوار ونتورا روی بشکه بودم ، به رانندگان دیگر کمک کند تا آرامش خاطر من برقرار شود.

بگذارید فقط بگوییم مراقبه و من یک داستان دارم. در ابتدا من در میان کسانی بودم که هیچ بخشی از آن را نمی خواستند. من 20 و 30 سالگی خود را صرف پذیرش یک سبک زندگی توربو کردم و نمی خواستم لبه هایم را صاف کنم. هنوز هم ، به طرز عجیبی ، من همچنان برای مدیتیشن ثبت نام می کردم ، معمولاً با یوگا در استودیوهای مورد علاقه خود در دره سن فرناندو. حتماً می دانستم که اتفاق خوبی از او می رسد.

من به طور تصادفی به پیشنهاد یکی از دوستانم 25 سال پیش تمرین یوگا را شروع کردم. او مرا به این کار فریب داد و به من یادآوری کرد که در کلاس با شوهرش ملاقات کرده است. در ابتدا من با کینه رفتم ، گرچه دوست داشتم یاد بگیرم که به یوگی ها “تمرین” می گویند. این بدان معنی است که ما هرگز در این امر کامل نخواهیم شد. ما فقط به تمرین ادامه خواهیم داد. به عنوان یک کمال گرای دوره نقاهت ، یادگیری اینکه من هرگز نمی توانم آرام شوم آرامش خاطر بود.

اشتیاق من برای فعالیت مداوم به این معنی بود که وقتی بخشهای حرکتی یوگا را در آغوش می کشیدم ، به سختی می توانم توالی مراقبه را تحمل کنم ، مخصوصاً آخرین موقعیت استراحت وقتی که به پشت می خوابیم و آرام می گیریم. سالها ذهنم مرتباً می گفت: “این کی پایان می یابد؟ آیا باید برای شام سوشی بگیرم؟ افکار من حتی ممکن است مرا به خطوطی از قبیل تبدیل کند: «آیا نمی توانی کلید روشن را حتی برای یک دقیقه فشار دهی؟» گاهی اوقات قبل از پایان کلاس از رختخواب بلند می شدم و باعث مزاحمت همکلاسی هایم می شدم.

معلوم شد که سالهایی که در پیگیری های گرم و در شرایط آرام تری سپری می شوند ، تأثیر مثبتی داشته است. مادرم به من می گوید که دیگر با او کوتاه نیستم. شوهر من وقتی تصادفاً کل سریال را از برنامه تلویزیونی مورد علاقه من حذف می کند اینقدر خودش را سرزنش نمی کند. از آنجایی که من زود از کلاس خارج نشدم ، همکلاسی هایم در هنگام مراقبه حواس مرا پرت نمی کنند.

تمرین من مطمئناً در طی همه گیری مفید بود. بدن من انعطاف پذیرتر می ماند و به نرم شدن شانه های من برای آخرین آمار COVID-19 در کالیفرنیا کمک می کند. ذهن مشغول من یک دکمه محو دارد که به من کمک می کند بحث و جدال سیاسی را نادیده بگیرم. اگرچه هنوز هم می توانم کل کار “آرام کردن ذهنم” را تحریک کنم ، اما در سال 2020 بیشتر اوقات به بازدید از گروه مراقبه کوچک خود می پردازم.

با این حال ، دنیای درونی من اغلب به وضعیت مضطرب و مضطرب خود بازمی گردد. بنابراین من مرتباً تشک یوگا خود را شروع می کنم ، ترک دیگری در تمرین مراقبه کاملاً ناقص من است.

من خودم را تحت فشار قرار نمی دهم که مراقبه کلاس جهانی باشم. بیشتر صبح ها ، اگر تمام کاری که می کنم تنظیم تایمر برای پنج دقیقه است ، به اندازه کافی خوب – حتی اگر ذهنم دائماً مسابقه دهد. این مزایا بعضی اوقات در اواخر روز حاصل می شود ، مثلاً وقتی که من 30 دقیقه با شرکت کابل بازداشت هستم. ممکن است به یاد بیاورم که نفسم را بگیرم و حتی از انتظار (اگر نه موسیقی بی پایان برای نگه داشتن) لذت ببرم.

برای یک فوق عارضه حرفه ای مثل من ، من فکر می کردم که چگونه معلمان مراقبه را برای پیروی انتخاب کنم. بعضی از آنها کیفیت آوازی داشتند یا از همراهی موسیقی استفاده می کردند ، که آزار دهنده بود ، گویا آنها خیلی تلاش می کردند که آرامش بخش باشند. من مطمئن هستم که این معلمان الهام بخش بسیاری از مردم هستند ، اما همه مربیان اصلا یک فنجان چای سبز نخواهند بود. من باید با مربیانم شیمی داشته باشم.

احتمالاً معلم مورد علاقه من راهبه بودایی پما چودرن است ، که آزادانه در زمینه کمبودها و چالش های خودش شریک است. چودرن در جریان یکی از صحبت های خود گفت: “من این ذهنیت ناامیدکننده و غیر مراقبه ناامیدانه را دارم و تمام زندگی خود را وقف آن کرده ام.” برای کاوش در سبک های مدیتیشن کوتاه در آکواریوم خلیج مونتری. سلسله.

سال گذشته طبیعت خود را آزاد کردم و برای یک سال آموزش فشرده یوگا ثبت نام کردم. حتی بعد از همه ناراحتی ها ، آموزش هایی که انتخاب کردم شامل مقادیر سخاوتمندانه مراقبه بود. حالا شاید بتوانم همانطور که بودم به دانشجویان مقاوم در برابر مدیتیشن آموزش دهم. آنها خواهند فهمید که بسیاری از معلمانشان همه آرامش روحی ندارند. ما امیدواریم که آنها نیز برایشان خوب باشد که به دنبال صلح باشند ، حتی اگر در واقع هرگز با آن مقابله نکنند.

من مخصوصاً برای دانشجویانی که مخالف مراقبه هستند ، کسانی که دیر می آیند و زود می روند – خوشحال می شوم – تا زمانی که ممکن است ماندن را شروع کنند.




منبع: khabar-insta.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*